fredag 10 juni 2011

Tomt!

Japp nu är det tomt, tog sista kaffet (vart skitäckligtsvagt) sista mjölken yogurten och brödet till frukost så jag måste försöka ta mig till en affär, ingen bil har jag så de bli gå, jag kommer nog dö innan jag är hemma igen ,hostar så jag spyr så folk kommer nog undra vad de är för fyllo som är ute ;)
Försöker samla ork men inte lätt när jag fortfarande inte blivit ett dugg bättre!

Alla säger tänk på dig sj, å nu skall jag fan göra allt för att göra det med ! Jo såhär är de nästa helg är de metalltown i götet å ALLA mina favorit band är där å spec ett band som jag lyssnat på i 10 år som splittrades för ett tag sen men skall göra några spelningar till och den första /sista i sverige å de är system of a down å mitt hjärta blöder om jag inte tar denna chans, kommer aldrig förlåta mig sj och finns de nått jag kan göra för mig så är det de, inget får mig så levande som musik och specielt deras och korn som oxå kommer dit. Har en vän att samåka med som oxå behöver detta mer än nånsin efter ett mkt tragiskt och jobbigt år och vi gick i gym tillsammans å lyssnade på denna musik så detta är en tripp på memory lane!! Jag gråter skriker å önskar att detta går, skattepengarna har jag fått så de ända de hänger på är byte av ett pass och barnvakt, håll alla tummar mina vänner!!!

PUSS