onsdag 13 juli 2011

Fes jag ??

Springer på bandet dyng sur i svett å med hög musik i lurarna , sen tycker jag hur folk kollar på mig då ställer jag den frågan alla tycker är pinsam å ingen vågar prata om, FES jag??? Låter de kanske i varje steg jag tar??
Andreas sa, alla fiser på gym =) å de borde ligga saning i de för man känner hur allt skit vill ut å magen kommer verkligen igång!

I måndags började jag å det gick kanon , tog ben 5 maskiner 3x10 rep. sen sprang jag 15min fort å gick fort 10 minuter ,inte illa pinkat för mig som inte tränat på ett tag å typ dör av att gå i en trappa ;)
Tisdag vart det mage å armar 6 maskiner å min kollega följde med å visade mig helt grymma övningar alltså grymt bra, körde tillåmed bänkpress ^^! Sen 1,timme å 10min gå å springa , blev förvånad sj att jag orkade så! Finns en kvinna där som e större en mig å hon kör på som tusan på löpbandet å kan springa lätt 1.5 timme å då springer hon å när jag hade gjort 40min å då viffta jag till med armen å kom åt stop knappen sen när jag kört 7 min ställer hon sig på maskinen bredvid mig å kollar lite på min tid (tror jag) och undrar säkert hur jag kan se så slut å svettig ut =)).

Jo jag läste om köttätande doktors fiskar som dom har på ljusbubblan här i stan å de funkar som fotvård, ist för fil för dom äter bort död hud, läskigt men låter intressant för mina fötter behöver verkligen de dom ser för hemska ut! Skulle vilja ha massages med men tror jag måste ta det för de är mest behövligt! Beställt tid för mina naglar med innan dopet jag skall på den 30 juli.

Idag tog jag en vilodag i träningen men var ute å sprang i parken i 40 min å gick på det med såklart ;) känns så skönt att komma igång på riktigt!

Jag och Dexter var på nickelodeon dagen med å såh Jaun banan och amy sen fick han ballong och klubba sen gick jag på mitt gamla jobb å hälsade på! En härlig dag med andra ord!!!
Kram