torsdag 30 juni 2011

Japp då har man börjat jobba igen!

Där av mitt kassa bloggande :/.

Uppdatering:
Metaltown var suvveränt, underbar helg med Sophie syster sen träffade vi Emma från gamla gym klassen, så underbart kul att träffa henne!! Sen lärde jag känna nya underbara människor<3
System var ju grym, rockade som tusan men missade at the gates å är ångerfull för de men hade väldigt trevligt på för festen.
Lördagen var regnig å vart rätt trött å slut men såg många bra band å hängde i öl tältet!

Skönt att komma hem till barnen som jag längtat så till å som mamma kändes de ju olagligt att vara borta från dom en helg för att festa å kolla på band, varför känner man så?

Nu är jag tillbaka på mitt älskade jobb och allt e som vanligt igen fast idag fick jag skippa kvällspasset då jag under min lunch fick de skräck samtalet från dagis att Dexter ramlat å slagit sig så illa , å jag hålla på å svimma när jag kom dit, 1 cm djupt å 4 cm långt jack i pannan vid ögonbrynet, hua vad jag grina! Min lilla pojk, åkte å limma å sen när vi kom hem gick de upp å började blöda massor så då var det bara att ge sig iväg igen . Min lilla kämpe så duktig men oj så ledsen han var å de skärde i mammas hjärta av hans smärtasamma grin.
Imorgon skall vi åka till Ljusdal för mormor fyller 91 på lördag<3 å jag är så glad att vi får ha henne kvar bland oss!!

Å sen har ju min guddotter , min bästa väns barn komit till världen , lite mer än 2 veckor tidigare <3<3<3<3<3 lilla Edith!! Henne fick vi träffa förra helgen då vi firade midsommar med dom som planerat å jag som var säker på att dom inte skulle orka de! Är så jäkla slålt över min bästa vän som klarat de hela så jävla bra!!!! Du är bäst Anki<3<3<3<3!! oj så söt hon ä å massa pressenter fick vi med oss å Gwen fick hålla henne, gissa om hon var stålt:)) Pratar om henne hela tiden =) . Gjorde även en fint där =) Gwen har komit på att hon inte skall shamponera håret men när vi var där så hade Anki clerasil å när vi duchade tillsammans sa jag att de var Edith shampo å väldigt bra för barn som inte gillade att tvätta sitt hår så nu har vi köpt de hem å hon tvättar glädjeligen håret =))))

Gwen är ju i en sån trotts nu å vägrar allt vi säger åt henne å har massa konstiga idder för sig .Vi storhandlade i tisdags å hon följde med in på systemet å GIVETVIS krossade en flaska vin, jag ville betala men killen insisterade att de stod dom för å det händer hela tiden, fy vad snällt! Jag blir så glad av människor som är hjälpsamma å har förståelse för barn för de händer inte ofta :/!
När vi kom till ica maxi var hon ju som hopplösas å skrek å de var fel på allt, skulle sitta stå ligga i vagnen av med skor på med skor u name it! Då kom vi till banankorgen (bjud bananer i butiken till barnen) jag sa- men titta bananer vill du ha en ? - hon slutade skrika på sa - bra då blir jag lugn en stund =))) hahaha älskade unge <3

Nä nu skall jag slurka upp den sista vinsluttet å bege mig mot sängen =) God natt å trevlig helg