torsdag 14 juli 2011

Cupcakes och träning

Ja de har denna dag gått ut på samt jobb lite handling å myspys med sonen samt en välbehövd badning av honom.

Jag har bakat till dagis fröknarna å barnen på Dexters dagis för han slutar där snart och skall börja på Gwens dagis fast vi kommer sakna dom mkt och dom har vart helt underbara men de blir alldeles för jobbigt med olika dagis samt allt åkande genom 4 stadsdelar varje dag.
Vi kommer sakna dom så mkt . Jag har även pysslat med presenter till dom . Fikat jag skickar med blir cupcakes med crem chesse frosting och med smak av nutella banan å vitchoklad ( så god så jag ramlade baklänges av njutning) sen dom andra vart en smak av stora blåbär och vitchoklad sen radiokaka hemmagjord sommarsaft och marmelad till eftermiddags mackan! Hoppas dom gillar det! Garneringen gör jag imorgon och har även gjort mamma och pappas present klar med för dom fyller 16 och 20 juli.

Trotts träningsvärk så tränande jag idag å det gick bra =) fuskade som sagt med en muffins men jag tänker äta sånt ibland men bara om jag inte fuskar med träningen, inget skall ju gå ut över mitt jobb och mitt matlagnings intresse för provsmakning tänker jag aldrig sluta med.

nä nu måste jag sova! Kram