måndag 11 juli 2011

Hoho!

Idag har jag börjat kört igen, vart så opepp efter blindtarms operationen då jag faktiskt komit igång super bra men nu kör jag igen å hoppas att jag håller mig frisk! Tänkte köpa träningskläder på team sportia men åkta å kollade på rusta å hitta en tränings tröja 2 linnen å 1 par hel å ett ar halv byxor lilla å svarta å allt landade på 194 spänn !!! Helt otroligt och jag lägger mer pengar å tänker på kvalite sen när jag börjat gå ner lite för inte kul att köpa nya för dyra pengar när man kanske bara kan ha dom en kort stund *hoppas*.
Har en sån snäll arbetskollega som skall hjälpa mig med träningen å kan mkt om kost vid träning så de vart 1 kg kosttillskott med!
Första passet var riktigt lyckat å jag hade mer ork än vad jag trodde, uppvärming 5 maskiner ben å löpning 15 min och 10 snabb gång! Vart så lycklig efter!!!
Nu har jag ätit laxsallad med het guakamoule (stavas) .

Igår vart de en riktig myskväll med syrran å Marielle, så härligt! Skrattade å kollade på en komedi å en skräck film å en riktigt bra film dessutom, en tjej som vart sexuellt utnyttjad av 5 män å gav grymt igen , så som alla såna as borde få igen!!!!
Dom lunchade på jobbet innan dom åkte hem igen å de var så skönt att få hinna träffa henne för hela helgen var ju hon på festivalen.

Gwen är hos farmor å har de så bra , får bilder filmer å pratar med henne i telefon så jag klarar av detta! Saknar henne så mkt men unnar verkligen henne att få vara ensam med farmor å farfar å få all uppmärksamhet<3<3<3<3<3<3!
Kram