tisdag 14 juni 2011

JAG ÄR INTE GRAVID!

Ja hur många gånger jag fått försvara min mage nu att jag inte är gravid vet jag inte säkert 20ggr bara iår! Ja jag har en tendens att få stor mage vid intag av mkt mjöl osv är ju tjock ändå men just de här runda blir av mjölet å min taskiga hållning!
Idag var en städfirma på besök för att 'värdera' lägenheten för kommande månads städ och damen frågar hur länge jag skall jobba å jag fattar inget, idag imorrn eller vad? Magen,grattis! Nej nej detta är inte gravid mage, men denna gång tyckte jag synd om henne å såg hur hon ville sjunka genom golvet till grannen å springa härifrån och mig gjorde de inget å jag vet varför folk tror de å efter halsen blivit bättre blir de friskis för hela slanten med de negativa med min kropp är just att magen kommer alltid vara större än allt annat på min kropp hur jag än gör för så är min kropp uppbyggd, lite röv stor mage! Som en karl! Å sen vill jag bara tillägga , LITA ALDRIG PÅ EN SMAL KOCK ;)

Nu är de frukost som gäller sen vila en stund till innan Tarzan Tiger å Coco kommer hem ;) fullt ös! Jag har storstädat med så dom har lite att göra när dom kommer hem men gissar på 40 min så ser allt ut som innan igen ;)

Jo en till sak, alltså kolla på niti leaks igår , doktor Alban har nog bott i sve i 25 år å han kan fortfarande knappt svenska, hur gick de till?