söndag 12 juni 2011

Åska!

Japp nu var den mest status uppdaterade saken på FB här i Gävle!
Hann med en brakfrukost på balkongen innan de började regna så nu är de kaffe snus å datorn som gäller!
De är väldigt jobbigt att vara såhär stilla som jag är nu men igår kämpade jag mig igenom en makeup av balkongen, satt å målade möblerna å fixade i min egen lilla takt efter de spyhostattackerna jag får.
Men nu är de klart! Igår gjorde jag marinerade kotletter med strips ,länge leve fritösen ;) bästa saken jag önskat åt min sambo =) japp så blir de för han önskar sällan sig nått när han fyller år å gör han de så är de för dyrt för min familj så i 30års present fick han en fritös av min familj .
Kotletterna vart jätte goda och de passar jag med på att äta när sambon inte är hemma för han gillar inte kött med ben på , tydligen för komplicerat att äta, så när de är kycklingklubba här hemma så får jag dela å rensa åt både han å barnen;).
Mina 3 barn hahaha! Ja ibland känns de som man är 3 barns mamma men jag har ju skämt bort min karl så jag får skylla mig sj.

Igår vart de high scool film , John Tucker must die ;)) så bra, jag är en sucker för såna filmer, de å svenska deckare de är min melodi på filmer de, å när vi ändå är inne på melodi har jag gjort tidernas bästa låtlista, satt å letade hela kvällen igår efter gamla favoriter som följt mig genom åren.
Den vart så bra! Jag är rätt bra på vissa grupper å namn men vissa flyger ur huvudet men med hjälp av google och wikkipedia å viss hjälp av min kille så fixa jag det!
Är du vän med mig på FB har jag lagt ut den där!

Idag skall jag hämta biljetterna till metaltown så wich me luck!

Puss på er!!