måndag 13 juni 2011

Blött??

Eeeee JA!
Japp idag gav jag mig iväg till HC igen och proverna har blivit bättre men hostan värre så jag fick en dunder hostmedicin så nu hoppas jag att jag blir av med den, blir helt slut av att hosta så ,svettig å ont i hela bröstet .
Nackdel att vara ensam hemma å inge bil är de för trotts man bor relativt centralt så ligger de långt bort om man går å de spö regnar jue å inget paraply så 2 stadtsdelar vart de i spöregn och tung icapåse!
Sen var jag helt slut när jag kom hem å fick knappt av mig kläderna å vred ur skorna.
Idag har jag gjort pasta italiano med het pasta i tomatsås parma skina kalamata oliver och it ost!
Sitter nu å njuter av ett glas cola till parlamentet. Imorgon kommer min älskade familj hem, hua vad jag saknat dom!!!

Hämtade biljetterna igår till metaltown å prata med syrran idag å hon kör oss under hela festivalen och sen kommer vi få sova hos henne! Så underbara syskon man har <3<3<3<3 åg brorsan är barnvakt! Detta skall bli så underbart skall ni veta!

Kram