lördag 23 juli 2011

Genom livet i 150!

Ja nu känns det att tiden går lite fort, tänker lite på att de var inte så länge sen man gick i gym och festade som en galning ;).
De har hänt endel som får mig att dels sakna den tiden och må riktigt dåligt att tiden måste gå så fort. mormor har flyttat till äldreboende och hennes lägenhet är såld. Sist jag var i Ljusdal tittade jag upp på hennes lägenhet och balkong som man ser från prix parkeringen och där som hon brukar sitta och vinka till mig när jag gick in i affären och nu var den tom :,( hon finns ju i vårt liv (tack och lov) men ändå känns det tomt och hon har bott i den lägenheten sen jag var 11 år så man har upplevt många stunder där , julafton kalas och inte tala om förhållanden , fick ju låna hennes lägenhet när hon var hos sin karl som nu är borta sedan 2 år tillbaka och då vart de ju en å annan person som vart där med mig. Men de jag minns mest och saknar mest är när hon å jag brukar sitta å glo på folk på balkongen, alla tv kvällar som vi myst med chips å dipp och våra skönhets kvällar med nagelvård massage och hårfix och samtal om hennes liv och mina bekymmer som hon ALLTID har såna bra svar på! Jag älskar min mormor så otroligt och hon har alltid vart och är den viktigaste personen i mitt liv !!! JAG ÄLSKAR DIG MORMOR<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!





Jo detta med vikten nu då! De går riktigt bra och jag har mer å mer börjat med LCHF igen och hoppas min mage tänker tåla det denna gång! Äter lite kolhydrater vid extrem träning för annars orkar jag inte, kraften tar slut så fort annars men då är de pasta eller lite ris som gäller! Socker och godis å snacks går helt bort, och de känns skönt för jag saknar det inte och vart inte lika skakis och dåligt som sist när jag vänjde av mig med socker.

Idag har vi vart på barnkalas å sen har jag jobbat, har bet alla räkningar nu så imorgon blir de mysdag med Dexter och träning! Annars är hjärnan full av tankar å funderingar men jag hoppas den inte överhettas bara och att jag kan få klarhet i vissa saker snart =)! Kram