torsdag 9 juni 2011

Snus å Kaffö

Ja de är verkligen lyckan i mitt liv nu, när man sticker in prillan känner jag ett sånt lugn å välbehag å tyvärr har jag fått tagit några strider om mitt heltidssnusande från bara festsnusande fast jag festar ju aldrig så då tycker jag att jag kan få snusa ändå!
Jag har aldrig haft en beronde men mår inte dåligt av att jag börjat med detta för jag mår bra av de å ja jag ser lustig ut men de skiter jag oxå i ;)


HUNDLÄNGTAN!
Trotts allt jobb så börjar de rycka i min hund nerv, saknar så min smula å vill ha en hund, å allra helst nu när jag är ensam för A å barnen är hos hans föräldrar en vecka å jag älskar ju verkligen hundar, ingen som kan låna ut en i nån dag??

Städning!
Vi har beslutat att anlita städfirma en gång i månaden för detta funkar inte när jag jobbar mkt å jag kostar på mig de bara för att kunna hellre vara med mina barn den tiden å som en del tjatar - du har väl en karl ..JA de har jag men han är inte bäst på de han heller å har även han ett heltids jobb och jag ser hellre till att han lägger sin tid åt barnen med!
Igår hade vi en väldigt duktig kille från JM städ här som putsade våra fönster å jag kan säga att de ser inte ut som vi har några nu, så¨bra vart det!! Underbart! Har nu vattnat å ställt upp alla blommor i fönsterna så nu är jag helt slut, hostar fortfarande inälvorna ur mig å mår som en död fosil och ser ut som en vålnads värsta fiende, har dock sovit 18 timmar så jag la mig 17 igår kv men känner mig inte ett dugg utsövd. Jäkla virus!

Nä om jag skulle sova lite till nu kanske!
Jo vet nån av er nån som säljer kyäni producterna?